Wonder Boy: The Dragon's Trap
Cursed into a half-human, half-lizard monstrosity by the Meka-Dragon, you are in search for a cure! The only way you can return to human form is to find the Salamander Cross, a magical item with the power to remove curses...
Play as the game’s classic character, Hu-Man, or as his brand-new, long-awaited co-star Hu-Girl. You can also inhabit Lizard-Man, Mouse-Man, Piranha-Man, Lion-Man, and Hawk-Man, and use their unique abilities to uncover the land’s deepest secrets.