Poison Retro Set
Step back in time and forward into battle with the Poison Retro Set, inspired by the electrifying Arcade Season.
Step back in time and forward into battle with the Poison Retro Set, inspired by the electrifying Arcade Season. This collection is a pixel-perfect homage to the neon-lit, high-octane world of arcade gaming, featuring weapons that blend retro charm with futuristic lethality. Each weapon in this pack has been expertly rebalanced and now carries the added effect of poison damage, turning each encounter into a deadly game of survival.