Viewfinder
Opdag nye synsvinkler, nye verdener og nye virkeligheder omkring dig med et kamera. Viewfinder er et nyt singleplayer-spil, som giver dig timevis af interessante og sjove oplevelser, mens du afdækker mysterier.
Viewfinder er et hjernevridende spændingsspil i førsteperson, hvor du skal vække billeder til live ved at placere dem i verden omkring dig.