What is the Rivaled Sailer Glider?
Rivaled Sailer Glider will also be available for purchase in the Fortnite in-game Item Shop at a later date.
Once you have downloaded Marvel Rivals on the Epic Games Store and completed 10 matches in eligible game modes during the promotional period (excluding in custom game mode), you will see the Rivaled Sailer Glider added to your Fortnite locker when you log-in to Fortnite with the same Epic Games account after December 6, 2024 at 7pm ET.