You can always give us feedback on Synergy of Serra or report bugs through our support portal (Wird in einem neuen Tab geöffnet). Or you can talk to us directly in our Discord Community (Wird in einem neuen Tab geöffnet) and follow us on social media (Wird in einem neuen Tab geöffnet).