What is the goal when playing The Machines Arena?
TMA uses the Ronin (Wird in einem neuen Tab geöffnet) EVM chain built for gaming to store digital collectibles. Ronin is a Delegated Proof of Stake (DPoS) chain built by Sky Mavis (Wird in einem neuen Tab geöffnet), creators of the Axie Infinity (Wird in einem neuen Tab geöffnet) universe of games.