A Way Out
From the creators of Brothers – A Tale of Two Sons comes A Way Out, an exclusively co-op adventure where you play the role of one of two prisoners making their daring escape from prison.
What begins as a thrilling breakout quickly turns into an unpredictable, emotional adventure unlike anything seen or played before.
Each player controls one of the main characters, Leo and Vincent, in a reluctant alliance to break out of prison and gain their freedom.
LEO - A hardened inmate with escape in his sights, Leo isn't the type to make friends. No matter the obstacle, Leo is willing to get his hands dirty and do whatever it takes to get the job done.
VINCENT - Even though he’s fresh off the prison bus, Vincent is determined to break out. With quick wits and nothing left to lose, he'll prove that he's not to be underestimated by anyone, inside prison or out.
Escaping prison with a complete stranger isn't ideal circumstances, but Leo and Vincent have too much riding on it to second-guess themselves now. As freedom gets closer and closer, they'll have to learn to trust each other if they want to make it to the other side.