Aeon Must Die! + OST Bundle
Ignite the galaxy. Aeon Must Die ! Aeon, the dreaded Emperor of the unstoppable Void Armada, has been betrayed and left for dead by his generals. The Aeon Must Die! + OST bundle includes the base game and the Original Soundtrack.
Aeon, the dreaded Emperor of the unstoppable Void Armada, has been betrayed and left for dead by his generals. Weakened and without a body to exact his revenge, he manages to merge with you to survive and bring forth his wrath.
Travel across the futuristic city of Pantheon to destroy or subdue those who betrayed Aeon, while fighting for your mind, free will, and control of your body.
Experience a unique beat ‘em-up introducing breakneck risk-reward gameplay, innovative AI and tactical fighting, all packaged in an incredible art style.
Will you succumb to Aeon’s will and unleash his awesome power, losing yourself in the process? Or will you choose the hard way and remain free, at the cost of your strength?
Get the Aeon Must Die! soundtrack and immerse yourself in the thumping synth madness of Aeon’s fury and the futuristic city of Pantheon. Relive the highs and lows of the betrayed emperor’s vengeful journey to seize back power with this huge OST composed by Aleksandr Gurjev, David Shaw and Mark Anderson.