Assassin's Creed Origins Season Pass
Wars will rage. Kingdoms will fall. Embody brutal warriors, raid your crew, explore and survive in hostile territory… This is the age of the Vikings!
The Hidden Ones: Continue your adventure with Bayek as he leads the Hidden Ones, set years after the events of Origins and in a whole new region.
The Curse of the Pharaohs: Explore a mystical world where you will fight against creatures from Egyptian mythology. Fight against mummies and massive monsters in a supernatural realm.
Roman Centurion Pack: Donning the lion pelt of Rome's fiercest soldiers, complete your exclusive gear set with 2 weapons, 1 shield and 1 mount.
Horus Pack: Horus, the Egyptian God of the Sky, shows favor to your Assassin with this exclusive outfit. It includes 1 mount, 2 bows and 1 shield.