BioShock 2 Remastered
See Rapture through the eyes of Subject Delta, a fearsome Big Daddy prototype on a life-or-death mission to rescue his missing Little Sister. Includes Minerva’s Den and Protector Trials.
See Rapture through the eyes of Subject Delta, a fearsome Big Daddy prototype on a life-or-death mission to rescue his missing Little Sister. Eight years have passed since the events of the first BioShock, and Rapture's denizens have rallied into a collectivist cult. Wield even more Plasmid types, face off against a host of new enemies, and venture beyond Rapture's art deco architecture to traverse the ocean floor, all while being hunted by a new generation of supremely powerful predators: Big Sisters.