Buddy Simulator 1984
Buddy Simulator 1984 simulates the experience of hanging out with a best buddy! Your buddy learns from you, constantly adapting to your interests and personality. But most importantly, your buddy can play games with you!
Have you ever felt lonely? Like you wanted someone to talk to? A best friend perhaps? Well look no further! Thanks to next generation AI technology made in the new Anekom OS, BUDDY SIMULATOR 1984 simulates the experience of hanging out with a best buddy! Your best buddy learns from you, constantly adapting to your interests and personality.
This game contains flashing lights and colors and is not recommended to those who experience epilepsy. This game also contains themes of emotional manipulation as well as themes of depression and anxiety, and as a result, may not be suitable for all audiences.