Dead Island 2 Character Pack - Jungle Fantasy Ryan
The heat, the sweat, the animal pheromones, the rippling pecs, that manly moustache. Damsels’ hearts race and the swoon-o-meter throbs all the way up to 11!
Customize your slayers with our premium character packs which includes a unique costume and weapon from the HELL-A Catwalk Collection.