Dead Island 2 - Haus
Lose yourself in a surreal, psycho-horror dreamscape as you explore a mysterious villa in Malibu. Descend through madness, debauchery, and gore, where survival means confronting a new wave of unexpected horrors. Encounter the Kult, a group of unquestionably committed elitists who believe they hold the key to humanity’s survival. Will you embrace the Kult’s vision and fight for their cause? The choice is yours in this first story expansion for Dead Island 2.
A secret billionaire’s techno-death cult fights for survival amidst the Zompocalypse. The Kult are paragons of a new future, shown to them by their enigmatic leader and prophet - Konstantin. Explore their sinister and debaucherous world as you navigate the cult’s twisted ideology.
Dare to step inside the dangerous halls where the boundaries of morality are pushed to the limit. Stylishly perched above the Malibu waves, this nightmarish location serves as both a sanctuary and a machine to strip away flesh and harvest the soul. Weave through the deranged labyrinth of biomes where rational architecture is subverted by expanding narrative spaces.