Dishonored 2
Dishonored 2 is set 15 years after the Lord Regent has been vanquished. An otherworldly usurper has seized Empress Emily Kaldwin’s throne. As Emily or Corvo, travel to Karnaca to track down your enemies and take back what’s rightfully yours.
Praised by IGN as “amazing” and “a superb sequel”, declared a “masterpiece” by Eurogamer, and hailed “a must-play revenge tale among the best in its class” by Game Informer, Dishonored 2 is the follow up to Arkane Studio's first-person action blockbuster and winner of more than 100 'Game of the Year' awards, Dishonored.
Play your way in a world where mysticism and industry collide. Will you choose to play as Empress Emily Kaldwin or the royal protector, Corvo Attano? Will you make your way through the game unseen, make full use of its brutal combat system, or use a blend of both? How will you combine your character's unique set of powers, weapons and gadgets to eliminate your enemies? The story responds to your choices, leading to intriguing outcomes, as you play through each of the game's hand-crafted missions.
As fully voiced characters, Emily Kaldwin and Corvo Attano now bring their own perspectives and emotional responses to the world and story. Use each character’s set of powers, gadgets and uniquely-tuned weapons in creative ways as you explore the world – whether you fight your way through the city streets or sneak across the rooftops - and which enemies you decide to eliminate or spare.
From the grimy, rat-infested streets of Dunwall to the lush, exotic coasts of a decaying Karnaca, immerse yourself in stylized locales created by Arkane’s premiere art and narrative teams. The world is a character in its own right, rich with story, architecture and eclectic characters. It is also punctuated by signature mission locations, such as the Dust District, ravaged by dust storms and warring factions, and a madman’s mansion made of shifting walls, deadly traps and clockwork soldiers.