D-topia
Step into the world of D-topia in this gentle-paced puzzle adventure. In D-topia, life is curated by artificial intelligence to maximize happiness. As the newest Facilitator, it’s up to you to solve puzzles to keep the D-topia residents happy and the facility running.
Step into a future where happiness is curated by artificial intelligence, in this gentle-paced puzzle adventure.
The Utopia Project was created in the interest of maximizing human happiness and comfort. As the newest residential Facilitator at D-topia, your role is to resolve issues around the residential community. Tackle fun logic-based puzzles to resolve mechanical issues and keep the facilities running smoothly and meet the many vibrant residents, each with their own unique story and personal struggle.