Guns and Dragons
Dragons? Magic? Who cares — bury them in firepower. Fight, choose, grow stronger. A FPS roguelite in a fantasy world. Slay enemies in dungeons, pick runes and artifacts to build your way. Bring back materials to expand your base, craft deadlier weapons, and take on the dragon.
Slay enemies and face a wealth of choices: runes, artifacts, Altar rewards, and more. Every decision reshapes the battle. Steel yourself—a formidable boss awaits.
Revolvers, shotguns, snipers! And that's just the beginning. Grab a wide arsenal of firearms and hone your own combat style. Every gun has its own feel, and no two enemies go down the same way.
Level up, choose skills, and carve your path through enemies and trials to claim powerful artifacts. The combination you pick shapes an entirely different experience each time.
Use materials won in combat to expand your base and forge new tech and gear. What you build between runs defines who you are in the next.
Build synergies that evolve with every run by combining runes, artifacts, and skills.
Meta-progression in the roguelite style: advance, receive rewards, and unlock as you go.