Step into Hangar 68 and uncover all the mysteries hidden within the rooms and laboratories of this secret military base. Get ready to have close encounters with out-of-this-world fun!
They will tell you it doesn't exist, that this place is just the creation of some lunatic's imagination. But it's all true. Hangar 68 is out there! You can believe it... and you can race in it! Get captured by the mysterious allure of a secret military base housing a real unidentified flying object. And much more!
Uncover all the mysteries concealed within the Alien Encounters Expansion Pack: a mega hangar spanning 3 levels where you can race through the wreckage of a UFO. Speed through suspended walkways, and ventilation systems, explore rooms and laboratories filled with surprises, and experience close encounters with out-of-this-world fun!
We may not yet know if there's life in the universe, but one thing's for sure: there's plenty of fun in Hangar 68!