Enrich your collection with four iconic vehicles that come straight from the land of the Rising Sun! 1990 Honda Civic EF, 2018 Honda Civic Type R, 1985 Honda City Turbo II and 2022 Honda Super Cub bring the best of the Japanese scene to the track. As the name of the pack suggests, these modern vehicles from Honda have become instant classics. Lightweight and aerodynamic, perfect for drifting on the streets of Tokyo and on the tracks you’ll create thanks to powerful engines and extraordinary performance. Special mention for 2022 Honda Super Cub, proof that 4 wheels are not always needed to have fun on the track. Use its agility to weave through traffic and wheelie towards the finish line! Add Honda Modern Classics Pack to your collection!