Hotel Renovator
Unleash your creativity and build the hotel of your dreams! Embark on a makeover journey to turn a worn-out hotel into a successful getaway. Manage amenities, design neat rooms, and create a place that eclipses the golden age. Get that 5-star review!
Unleash your inner designer and renovate the hotel of your dreams! Embark on a makeover journey to turn this worn-out place into a successful getaway. Play with thousands of furniture pieces and accessories, and manage the hotel to get 5-star reviews! Play the way you want, share your best creations with the community and find inspiration from other renovators.
Express yourself and customize away! Modern, retro, cozy or even funky, enjoy endless possibilities! You'll be able to choose from more than 2000 designs of appliances, lights, curtains, rugs, painting, materials, and colors to decorate the hotel in your style.
The higher the standard you maintain, the more money you earn. Invest in the amenities and attractions at your Hotel to stand out. Buy an old swimming pool or restaurant to attract more guests! Meet their needs, keep rooms tidy, and repair issues quickly. If you leave a great impression on a guest, you’ll get 5-star reviews!
Discover the secret history of your family hotel as you meet the needs of colorful VIP clients in Story Mode. If you're looking to test your interior design abilities with picky customers and challenges, this is the spot for you. It's up to you to make a name for yourself in the hotel industry.
Hotel Renovator lets your creativity run even wilder by offering mod support. So get ready to create and share unique furniture’s designs, lending and drawing inspiration from a community of like-minded renovators!