Hotel Renovator - Disco Room & Furniture Set
Get ready to boogie down and transform your hotel into dazzling disco paradises with the Disco Room & Furniture Set for Hotel Renovator! Step into the glitzy world of disco with this sizzling hot DLC that adds a burst of retro energy to your hotel renovations.
Become the hottest disco hotspot in town and let the good times roll. Whether you're a fan of retro aesthetics or just looking to add some pizzazz to your hotel renovation experience, this DLC is bound to bring out your inner dance floor diva. Get ready to make your hotel shine brighter than a disco ball!