Hotel Renovator - Steampunk Furniture Set
Introducing the Steampunk Furniture Set, a DLC that brings retro-futuristic elegance to your Hotel.
Embrace Victorian aesthetics infused with advanced machinery. With ornate clockwork furniture, opulent steampunk beds and cogwheels everywhere, your hotel will exude timeless sophistication. Illuminate spaces with enchanting steampunk-inspired lamps and adorn walls with mesmerizing mechanized artwork.
Unleash creativity with functional steampunk contraptions and let guests marvel at the seamless integration of style and innovation. Let’s merge past and future in a symphony of gears and steam!