The Jackbox Party Pack 7
The say-anything threequel Quiplash 3 (3-8 players). Get big laughs answering the quirkiest prompts.
The collaborative chaos game The Devils and the Details (3-8 players). Can you survive the daily torture of human life?
The drawing fighting game Champ’d Up (3-8 players) . Can you take down the heavy favorite?
The on-the-spot speech game Talking Points (3-8 players). Just keep talking whether it makes sense or not.
The pop culture guessing game Blather Round (2-6 players). It’s a good fun time experience.