Killer frequency
Killer Frequency is a first-person horror puzzle game set in 1987, that puts you in the role of a late-night radio talk show host in small town America whose callers are being stalked by a mysterious killer.
The year is 1987, and as the clock strikes midnight in small-town Gallows Creek, USA, former big city radio DJ Forrest Nash is live on air in what will turn out to be the graveyard shift of a lifetime...
In this horror comedy, you must solve puzzles to save callers from being hunted down by a mysterious killer. Where every call is life and death, can you save the inhabitants of Gallows Creek?
Step into the shoes of a late-night radio talk-show host – new in town and fallen from grace. The Police Chief is dead… so the townsfolk turn to you for help, as apparently you, Forest Nash are the only person in town who can run a phone line.
Jump back in time to 1987 with this slasher inspired puzzler – explore an authentically detailed radio station and interact with dozens of physics-based objects straight from a bygone era, including a working cassette and record player. With a fully voiced cast and a killer original soundtrack of 80's inspired tunes from rock classics to synthwave!