Killing Floor 3
It’s 2091. Join up with Nightfall, the last line of defense against megacorp Horzine’s inhuman army of monstrous zeds. The future is in your hands… if you can survive long enough to reach it.
Killing Floor 3 is the next installment in the legendary action/horror series. This intense FPS puts you in the boots of a Nightfall specialist joining forces with up to five teammates to battle waves of Zeds, earn dosh, unlock skills, and build the ultimate arsenal.
Assemble the ultimate zed extermination squad for frenzied 6-player co-op. You can also brave the battlefield alone in tense single-player mode.
Brace yourself for the most lethal zeds yet. Every enemy has been redesigned and retuned with smarter AI; making them faster, deadlier, and more strategic than ever.