Marvel's Midnight Suns Legendary Edition
Customize the look of your Super Hero team and extend your adventure with the Marvel’s Midnight Suns Legendary Edition!
With the inclusion of the Season Pass, the Legendary Edition lets you keep the pressure on Hydra and the forces of Lilith, and expand your roster of Marvel heroes. This extra dose of vengeance includes four post-launch DLC packs, each introducing a new fully playable hero, new missions, new enemies, and more. The Season Pass also includes 23 Premium Skins at launch so you can customize the look of the Midnight Suns team.
Note: Premium skins must be used with the equivalent in-game character. Characters may require unlocking through gameplay. Post-launch Season Pass content and the premium skins will be automatically delivered in-game upon release. DLC release timing for post-launch DLC will be revealed at a future date. Terms apply.