MotoTrials
Blending the tension of Limbo, the spectacle of Squid Game, and the mechanical challenge of Trials, MotoTrials feels like it was carved into concrete with a spark plug.
Ride as Ricky through a mysterious underground game show. As you go deeper into the concrete labyrinth, cryptic messages and unsettling voices reveal what’s really going on.
Conquer moving platforms, flame jets, crushers, collapsing bridges, and more. Some obstacles demand precision. Others demand sacrifice.
Features a fully voiced cast, including Ricky, Ashley (a mysterious ally), and Crusty (a rogue survivor), plus MOM, Silent Mike, and the haunting Announcer.
Test your limits with time-based runs, hidden collectibles, and a unlockable secret.
A moody, ambient score that evolves as you progress—minimalist, eerie, immersive.