MudRunner - Ridge DLC
Expand your MudRunner experience with The Ridge Free DLC! Roll out with 2 new vehicles in a new map where a huge mountain ridge sits in the center. Travel across this steepy environment, challenge yourself by scavenging the map and complete demanding objectives!
Roll out with 2 new vehicles in a brand new map situated on the edge of a coast. A huge mountain ridge sits in the center and travelling between the two halves of the map will be a great challenge!
To complete these objectives players will have to scavenge the map searching for fallen logs at different locations.