Join the PAW Patrol and Rex on colossal missions across Dino Island. Create roar-some looks, play minigames with friends and more.
ROARR! Sounds like trouble… Did that come from Dino Island? Mayor Humdinger is causing chaos, making the dinosaurs scared and run away.
Leap into colossal rescue missions with Chase, Marshall, Rubble, Skye, Rocky, and Zuma. Explore the Dino Plains and care for dinos at the Paleo Center. Drive across the shores and jungle to discover collectibles.
Can you stop the chaos before the volcano erupts? No dino’s too big, no pup’s too small in this prehistoric adventure!
RESCUE DINOS: Help lost dinosaurs find their way back to their families and care for them at the Paleo Center.
FOSSIL-FILLED ACTION: Activate your pup’s unique skills anytime to overcome obstacles and stop Humdinger’s chaos.
EXPLORE THE WILDS: Discover the Dino Plains, shores with secret pools, jungle filled with tropical fruit, and crystal caves in the volcano.