Prince of Persia The Lost Crown
Use your Time Powers, combat, and platforming skills to perform deadly combos and defeat time-corrupted enemies and mythological creatures.
Discover a cursed Persian-inspired world filled with larger-than-life landmarks and explore a variety of highly detailed biomes, each with their own identity, wonder, and danger.
Immerse yourself in a Persian mythological fantasy through an intriguing and original story as you use your wits to solve puzzles, find hidden treasures, and complete quests to learn more about this corrupted place.