Quasimorph
Become the boss of your own Private Military Company: carry out orders from corporations, earn reputation with your blood and sweat. Explore planetary bases, secret labs, and wreckage of spaceships to find new technologies, abilities, and other items that will help you level the playing field during operations.
A strange disease is spreading on space stations. Crew members are getting sick with an unknown fever, and the rifts are opening the way to demons from Bramphatur to our dimension. Find out the dark secret behind this threat to all life and pile up the bodies of your clones to overcome anyone standing in your way.
Corporations hire ruthless mercenaries to carry out their shadow operations. Demons distort human nature and pervert human evolution. Gather a team of professionals, count your ammo, and keep track of your equipment to be prepared for any perversions of this space slaughter.