SCARF
Scarf is an adventure game mixing puzzles and 3D platforms, offering an allegorical journey through beautiful worlds. Explore and find the truth behind your story with the help of your partner, a dragon-shaped scarf. Unlock new abilities and discover your true destiny.
What does it mean to be a hero? To fulfill your destiny? Or to rebel against it? Scarf is an exciting singleplayer puzzle adventure that blends lyricism with a 3D platform game to offer an allegorical journey through beautiful worlds. Will you discover their secrets? And at what cost?
Discover a rich mythology and reconstruct your own version of the facts by exploring the worlds created by the souls.
Enjoy an audiovisual section that will transport you to a fantasy dimension filled with light and color… but also shadows. Scarf is a slow-paced game that allows you to savor the beauty of each moment.