Skull and Bones - Free Trial
Prepare for devastating battles by crafting a dozen different ships and equip your fleet with powerful loadouts. Unlock stronger weapons as you progress and customize your ships to reflect your unique pirate playstyle.
Voyage into the Indian Ocean and explore a vast open world teeming with cutthroat pirates, deadly sea monsters, supernatural threats, devastating storms, and more.
Join up to two friends or other players to partake in shareable contracts and rewards. Or, dominate the competition and destroy other bloodthirsty players in a thrilling team-based PvP mode.
Each season, face a brand-new legendary sea lord and discover fresh content, limitless endgame opportunities, and new exciting features designed to enhance your pirate experience.