Slime Rancher
Slime Rancher is a charming, first-person, sandbox experience. Play as Beatrix LeBeau: a plucky, young rancher who sets out for a life a thousand light years away from Earth on the ‘Far, Far Range.
Each day will present new challenges and risky opportunities as you attempt to amass a great fortune in the business of slime ranching. Collect colorful slimes, grow crops, harvest resources, and explore the untamed wilds through the mastery of your all-purpose vacpack.