Sniper Elite: Resistance Deluxe Edition
Offering unparalleled sniping mechanics, stealth and tactical third-person combat, Sniper Elite: Resistance turns the attention of the award-winning series towards a hidden war, far from the front lines, deep within the heart of occupied France.