Sniper Ghost Warrior Contracts
Fulfill contracts that offer clear objectives with a fixed monetary reward and options to complete bonus challenges for payouts. With hundreds of ways to take down a wide range of targets, Contracts offers precise, strategic sniping gameplay at its absolute best.
Play as a paid assassin; a hit man for hire, and beware of rival snipers who won’t hesitate to disrupt your best-laid plans.
With the ability to scan the environment and highlight weakness or objects of interest.
Including drones, remote sniper turrets and gas grenades. Show off your stealth skills, execute silent takedowns and be rewarded for a strategic play style.