SnowRunner – Pathfinders Vinyl Wrap Pack
Requires the base game SnowRunner to run. The Pathfinders Vinyl Wrap Pack adds four exclusive skins for the ANK MK38, KHAN Lo4F, Azov 64131 and KOLOB 74941 trucks. This Pack is included in the Year 5 Pass.