SnowRunner - Season 12: Public Energy
The Public Energy expansion is Season 12 of SnowRunner. Included in the Year 3 Pass. Requires the base game SnowRunner to run.
North Carolina’s state government needs you to assist in the establishment of a nuclear power station by delivering its reactor and building its support facilities, in addition to helping local farmers cultivate their crops. Step up to the task with two new vehicles across four brand new maps.
Four new 4km² American maps. Visit this green North Carolina haven and its local industries.
Two new vehicles: the MTB 8106 Rock Grinder, a formidable scout with fantastic ground clearance, and the FEMM 37-AT, an imposing heavy-duty truck, capable of delivering all cargo without limitations.
New activities: transport essential cargo for the plant reactor’s construction, monitor its environmental impact on the region, deliver water tanks to the farmsteads and play a role in the local scientific advancement in North Carolina.