SnowRunner - Season 13: Dig & Drill
Dig & Drill is Season 13 of SnowRunner. Included in the Year 4 Pass. Requires the base game SnowRunner to run.
Local authorities in the region of Almaty, Kazakhstan need your help to kickstart a new mining venture. Conduct geological surveys, supply the quarries with essential equipment and reopen the cargo airport with the use of 2 new vehicles.
New activities: Help the local government rebuild their mining infrastructure by conducting geological surveys, rebuilding the cargo airport, delivering equipment and transporting valuable raw materials.