SnowRunner - Season 15: Oil & Dirt
Season 15: Oil & Dirt is included in the Year 4 Pass. Requires the base game SnowRunner to run. Québec is bursting with exciting projects, and they need you to construct an oil platform, a new highway network and more, with 2 trucks across 2 new maps.
Oil & Dirt is Season 15 of SnowRunner. Included in the Year 4 Pass. Requires the base game SnowRunner to run.
Québec is bursting with exciting projects, and they need you to construct an oil platform by delivering building materials and a massive anchor. Link roads together to form a new highway network, help organize a major fishing festival and more, with 2 new trucks across 2 brand new maps.