SnowRunner - Season 16: High Voltage
Welcome to Washington! High Voltage tasks you with building a hydropower plant across 3 large maps with the help of 3 new trucks. Season 16 is SnowRunner’s fourth expansion and is included in the Year 4 Pass. Requires the base game SnowRunner to run.
Welcome to Washington! High Voltage tasks you with building a hydropower plant across 3 large maps with the help of 3 new trucks. Repair Washington’s infrastructure to deliver the super-sized equipment needed at the dam, patch up the region’s small towns to welcome new workers and more!
Rebuild river crossings and tunnels, patch up local small towns to house new workers and prop local industries back up to operation before delivering a super-sized turbine to the dam.