SnowRunner - Season 17: Repair & Rescue
Breathe new life into the mountainous region of Zurdania and help key industries get back on their feet! Following a bad streak of adverse weather and crop failures, you’re hired to rehabilitate fields, renovate historical landmarks and boost tourism across two new 4km² maps.
Season 17: Repair & Rescue is included in the Year 5 Pass. Requires the base game SnowRunner to run.