SnowRunner - Season 8: Grand Harvest
This product is included in the Year 2 Pass for SnowRunner. After a streak of crop failures and poor harvests, operate three new vehicles to restore sustainable farming activities and alternative energy sources in the new expansion, Grand Harvest.
The Grand Harvest expansion is the Season 8 of SnowRunner. Included in the Year 2 Pass. Requires the base game SnowRunner to run.
After a streak of crop failures and poor harvests, operate three new vehicles to restore sustainable farming activities and alternative energy sources. This second expansion takes you deep in the countryside, and challenges you to nurse a four-map region back to health by renovating the local town and its airfield, building clean energy infrastructure, fixing farming equipment and more!