SnowRunner - Season 9: Renew & Rebuild
The Season 9: Renew & Rebuild DLC is included in the Year 3 Pass. Requires the base game SnowRunner to run.
Devastated by ravaging wildfires, Ontario counts on you in Season 9: Renew & Rebuild. Clear logs from fallen trees, secure the buildings and bring materials to renovate burnt infrastructures.
Two new 4km² Canadian maps. Wander through the Albany River and Burnt Forest maps to rebuild the region’s infrastructure.
Two new vehicles: drive the Derry Special 15C-177, a dedicated Heavy-class vehicle specialized in carrying water with serious torque and incredible durability, and the ZiKZ 566A, a versatile Off-Road-class truck compatible with a wide variety of truck addons.