SnowRunner – Year 3 Pass
Save money on content for this game by purchasing the Year 3 Pass. Content can be downloaded from the store or in-game upon release.
Expand your SnowRunner experience with the Year 3 Pass and gain access to four phases of new content, with new vehicles, new maps, add-ons and more! You will also get instant access to the exclusive Save the Day Vinyl Wrap Pack, adding four exclusive skins for the Freightliner M916, Freightliner 114SD, International HX520 and the Chevrolet Kodiak С70!