SnowRunner – Year 4 Pass
The Year 4 Pass allows you to expand your SnowRunner experience by granting you access to four seasons of content, including new vehicles, new skins, new missions, new maps to explore and more.
The Year 4 Pass allows you to expand your SnowRunner experience by granting you access to four seasons of content, including new vehicles, new skins, new missions, new maps to explore and more! You will also get instant access to the exclusive Salt of the Earth Vinyl Wrap Pack, adding four exclusive skins for the ANK MK28, the International PayStar 5070, the Caterpillar CT681 and the Western Star 6900 TwinSteer!