SnowRunner – Year 5 Pass
The Year 5 Pass lets you expand your SnowRunner experience by granting you access to four phases of content (Seasons 17, 18, 19 and 20), bringing new vehicles, skins, missions, and maps to explore.
The Year 5 Pass lets you expand your SnowRunner experience by granting you access to four phases of content (Seasons 17, 18, 19 and 20), bringing new vehicles, skins, missions, and maps to explore. You will also get instant access to the exclusive Pathfinders Vinyl Wrap Pack, adding four exclusive skins for the KHAN Lo4F, Azov 64131, KOLOB 74941 and ANK MK38!