SnowRunner - Years 1 to 5 Pass
Upgrade your game and get ready for the ultimate off-road experience! SnowRunner’s 5-Year Anniversary Upgrade grants you access to 20 seasons of content - including 5 expansions - from the Year 1, Year 2, Year 3, Year 4 and Year 5 Passes.
The Year 3 Pass grants you access to four phases of new content, with new vehicles, new maps, add-ons and more! You will also get instant access to the exclusive Save the Day Vinyl Wrap Pack, adding four exclusive skins for the Freightliner M916, Freightliner 114SD, International HX520 and the Chevrolet Kodiak С70!
The Year 4 Pass grants you access to four phases of new content, with new vehicles, new maps, add-ons and more!
You will also get instant access to the exclusive Salt of the Earth Vinyl Wrap Pack adding exclusive skins for the ANK MK38 CIVILIAN, the International PayStar 5070, the Caterpillar CT681 and the Western Star 6900 TwinSteer!
● Season 16: High Voltage
The Year 5 Pass lets you expand your SnowRunner experience by granting you access to four phases of content (Seasons 17, 18, 19 and 20), bringing new vehicles, skins, missions, and maps to explore.
You will also get instant access to the exclusive Pathfinders Vinyl Wrap Pack, adding four exclusive skins for the KHAN Lo4F, Azov 64131, KOLOB 74941 and ANK MK38 CIVILIAN!