SOMA
The radio is dead, food is running out, and the machines have started to think they are people. Underwater facility PATHOS-II has suffered intolerable isolation and you’re going to have to make some tough decisions. What makes sense? What is left to fight for?
SOMA is a sci-fi horror game from Frictional Games, the creators of Amnesia: The Dark Descent. It is an unsettling story about identity, consciousness, and what it means to be human.