Steel Seed
Steel Seed is a single player stealth-action adventure game set in a dark sci-fi world. In her epic journey inside a hostile underground facility run by hostile robots, Zoe is alone with Koby, a flying drone, as her only companion.
Steel Seed is a stealth action-adventure game set in a dark, sci-fi world where humanity hangs on the brink of extinction. Join protagonist Zoe and her flying drone companion KOBY, as they investigate the depths of a hostile underground facility in search of answers and the key to the survival of mankind.
Intriguing main character evolution paired with a compelling and deep narrative experience revised and edited by BAFTA-winning writer Martin Korda.
Use stealth-based techniques to explore the facility’s hostile environment undetected by robotic entities and guards. Some confrontations can be avoided through efficient movement.
The master key of Steel Seed and Zoe’s guide on her lonely and dangerous journey inside the underground facility. By working together, they create a formidable duo and bring something new to every fight.
Use Zoe’s parkour skills to traverse the underground facility and gain a tactical advantage. From the artificial, robot-controlled depths to the open natural environment, danger lurks around every corner.