The Surge - Fire & Ice Weapon Pack
Discover 10 new high-tech weapons lost in the CREO Complex. 5 fire-based weapons meant for security forces were stolen from their containment units. 5 CREO Space Travel testing tools, state-of-the-art equipment using hypercooling technology, have been lost during the incident at CREO. A security memo and a CREO newsletter in your inventory's Organizer give clues to locate these 10 deadly weapons!